Με αυτά τα λόγια του Αμερικανού Συγγραφέα William Arthur Ward πορεύομαι στην ως τώρα επαγγελματική μου πορεία στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αποφοίτησα από το τμήμα Μαθηματικών του Α.Π.Θ. το 2010. Η ανάγκη μου να βρίσκομαι κοντά στους μαθητές με οδήγησε να ασχοληθώ με την επιστήμη της Ψυχολογίας. Μετεκπαιδεύτηκα στη Σχολική Ψυχολογία, καθώς και την Ψυχολογία εφήβων και συνεχίζω την μετεκπαίδευσή μου στον Πανεπιστήμιο Αιγαίου στον τομέα της Ψυχολογίας και της Συμβουλευτικής. Κύριο μέλημά μου καθώς και βασικός σκοπός μου είναι ο κάθε μαθητής μου να αναγνωρίσει τις δυνατότητές του και να καταφέρει να φτάσει στο μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα μέσα από τη συνεχόμενη υποστήριξη, ενθάρρυνση και καθοδήγηση. Στη δική μου ζωή τα Μαθηματικά μού έμαθαν την αξία της αλήθειας και την δύναμη της Λογικής. Αξίες και ικανότητες που επιθυμώ να περάσω στους μαθητές μου, μιας και θεωρώ ότι είναι μεγάλης σημασίας για την μετέπειτα ζωή τους. Επιπλέον όμως, τα Μαθηματικά μού δίδαξαν και την ομορφιά του θαυμαστού κόσμου γύρω μας. Από τη συμμετρία της πεταλούδας ως την φράκταλ δομή των ακτών και των βουνοκορφών. Από τους πίνακες του M.escher ως την ακολουθία Fibonacci- το αριθμητικό σύστημα της φύσης- που συναντάμε στην διάταξη των πετάλων μιας μαργαρίτας, όλα αυτά δεν είναι απλά αφορμή θαυμασμού και απορίας, αλλά λογικής επεξήγησης και ερμηνείας. Όλα αυτά και ακόμη περισσότερα είναι για μένα τα Μαθηματικά.