Τεχνολογία Αιχμής στην Εκπαίδευση

Στα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ είμαστε πάντα μπροστά από τις εξελίξεις, προσφέροντας στους μαθητές μας τη δυνατότητα να αξιοποιούν για τη μελέτη τους τις νέες τεχνολογίες παράλληλα με τα κλασικά μέσα διδασκαλίας. Για τον λόγο αυτό έχουμε αναπτύξει δικές μας on-line εφαρμογές, που βοηθούν τον μαθητή να αξιολογήσει τις γνώσεις του, να μελετήσει και να ασκηθεί στις σύγχρονες ψηφιακές μας τάξεις.
Συνδυάζοντας φορητούς Η/Υ, βιντεοπροβολείς υψηλής ανάλυσης, κάμερες υψηλής ευκρίνειας και ψηφιακούς πίνακες αφής νέας γενιάς smart 4HD εντάσσουμε τους μαθητές μας σε ένα υπερσύγχρονο, δυναμικό, διαδραστικό διδακτικό περιβάλλον.

Ρηξικέλευθη διδασκαλία, ως διαδικασία αλληλεπίδρασης εκπαιδευτικού – εκπαιδευόμενου, κατά την οποία ο εκπαιδευτικός από μεταδότης της γνώσης μετατρέπεται σε διαμεσολαβητή μάθησης. Οι καθηγητές μας, ενημερωμένοι στις νέες τεχνολογίες, υιοθετούν μια ποικιλία μεθόδων, τεχνικών και διδακτικών μέσων, προκαλώντας το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία. Οι μαθητές εστιάζουν την προσοχή τους, κατανοούν την ύλη, συμμετέχουν στη διδασκαλία, ενώ παράλληλα επιτυγχάνουν υψηλότερη βαθμολογία. Στα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ προσφέρουμε σήμερα αυτό που θα ενσωματωθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία τα επόμενα χρόνια.

 Η διδακτική του αύριο… Σήμερα!
  • Εβδομήντα αίθουσες διδασκαλίας με διαδραστικούς πίνακες, ψηφιακές οθόνες αφής, βιντεοπροβολείς υψηλής ανάλυσης.
  • Διδάσκονται τα μαθήματα όλων των Ομάδων Προσανατολισμού, καθώς και τα μαθήματα Γενικής Παιδείας
  • Εξειδικευμένο, πρωτότυπο, υποδειγματικό εκπαιδευτικό λογισμικό που σχεδιάζεται, αναπτύσσεται, ανανεώνεται και προσαρμόζεται διαρκώς από τους εκπαιδευτικούς των Φροντιστηρίων ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ, σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες των μαθητών μας.
  • Οι καθηγητές μας επιτυγχάνουν την ανατροφοδότηση και ενισχύουν την μαθησιακή διαδικασία, εξασφαλίζοντας τη διαλεκτική σχέση με τους μαθητές και την ενεργό συμμετοχή τους.
 Παιδαγωγικά οφέλη από την εφαρμογή των ψηφιακών πινάκων αφής νέας γενιάς 4ΗD
  • ευκολότερη αφομοίωση της γνώσης – ανάπτυξη συνδυαστικής και κριτικής σκέψης
  • ενεργή συμμετοχή και συνεργασία, ανάπτυξη διαλεκτικής σχέσης στην αίθουσα
  • ελκυστική παρουσίαση της διδακτέας ύλης μέσω ήχου, εικόνας και κίνησης
  • αυξημένη ανταπόκριση και δυνατότητα αφομοίωσης σύνθετων εννοιών
  • λιγότερες σημειώσεις μέσα στην τάξη – διαλογικό περιβάλλον μάθησης
  • ενίσχυση του ενδιαφέροντος και της αυτοπεποίθησης
  • ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων
Κοινοποίηση: