Στελέχη Διοίκησης

Στελέχη Διοίκησης

Η ομάδα διοίκησης του εκπαιδευτικού μας οργανισμού έχει αναλάβει την υποστήριξη των μαθητών, των γονέων  και των καθηγητών κατά την υλοποίηση του καθημερινού διδακτικού έργου.  Με την γνώση τους, την εμπειρία τους και την υπευθυνότητα τους, καταφέρνουν όχι μόνο να καλύψουν τις ανάγκες οργάνωσης και διοίκησης αλλά και να αποτελέσουν το κέντρο αναφοράς σε κάθε εκπαιδευτήριο.

Αρμένης Στέφανος

Διοικητικός - Οικονομικός Διευθυντής
Οι γονείς, που για όλα αυτά τα χρόνια βρέθηκαν στο δρόμο μου σε μια τόσο σημαντική στιγμή της ζωής τους -στη σκληρή δοκιμασία των παιδιών τους κατά...

Αρμένης Στέφανος

Διοικητικός - Οικονομικός Διευθυντής
Οι γονείς, που για όλα αυτά τα χρόνια βρέθηκαν στο δρόμο μου σε μια τόσο σημαντική στιγμή της ζωής τους -στη σκληρή δοκιμασία των παιδιών τους κατά την προετοιμασία τους για τις Πανελλαδικές εξετάσεις- έχουν όλοι ανεξαιρέτως μια θέση στην καρδιά μου…

Γεννήθηκα στα Γιαννιτσά το 1960. Εργάζομαι από τον Μάιο του 1983 ανελλιπώς στα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ. Στην αρχή της επαγγελματικής μου διαδρομής μού ανατέθηκε η θέση του υπεύθυνου Γραμματείας και Δημοσίων Σχέσεων. Από το 2003 και μέχρι σήμερα κατέχω τη θέση του Διευθυντή Διοίκησης και Οικονομικών όλου του Οργανισμού. Από την πρώτη στιγμή της πορείας μου βρέθηκα δίπλα στον θεμελιωτή αυτού του φροντιστηριακού θαύματος, τον Μιχάλη Μπαχαράκη, έναν άνθρωπο που αποτέλεσε για μένα πρότυπο εργατικότητας, ευφυΐας και ανθρωπιάς και μου ήταν σαν πατέρας. Σήμερα αγωνίζομαι με ειλικρινή αγάπη και πάθος για την εξέλιξη των Φροντιστηρίων μας στο πλευρό του άξιου διαδόχου του, του Ιωάννη Μπαχαράκη, ο οποίος με άοκνη ενεργητικότητα ανέπτυξε τον Οργανισμό στα σημερινά του δεδομένα. Είμαι περήφανος που όλα αυτά τα χρόνια εργάζομαι και πορεύομαι με σιγουριά και ασφάλεια σε ένα άψογο εργασιακό περιβάλλον, νιώθοντας το χώρο της εργασίας μου και τα πρόσωπα που με περιβάλλουν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου.
Στον ελεύθερο χρόνο μου, που λόγω των αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεών μου δυστυχώς είναι λιγοστός, μου αρέσει να αθλούμαι. Εξάλλου, έχω αφιερώσει παράλληλα με την εργασία μου πολλά χρόνια στο ποδόσφαιρο. Ήμουν επαγγελματίας τερματοφύλακας στον Ηρακλή Θεσσαλονίκης, στην Α΄ Εθνική, καθώς και σε ομάδες της Β΄ και Γ΄ Εθνικής, ενώ έχω αγωνιστεί και με την Εθνική Ελλάδος των Νέων. Για αυτή μου την αγάπη στο ποδόσφαιρο βρέθηκα στις Η.Π.Α. με επαγγελματικό συμβόλαιο, παράλληλα όμως ακολουθούσα και σπουδές στο αντικείμενο των Δημοσίων Σχέσεων. Είμαι παντρεμένος και πατέρας τριών κοριτσιών.

Μαυρίδης Χαράλαμπος

Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού

Υπεύθυνος Προετοιμασίας Αθλητικών Δοκιμασιών - Υπεύθυνος Γραμματείας
Στον αθλητισμό θέτουμε στόχους, ξεπερνάμε τα όρια και γευόμαστε τη χαρά της επιτυχίας, κάτι που στα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ καταφέρνουμε κάθε χρόνο.

Μαυρίδης Χαράλαμπος

Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού

Υπεύθυνος Προετοιμασίας Αθλητικών Δοκιμασιών - Υπεύθυνος Γραμματείας
Στον αθλητισμό θέτουμε στόχους, ξεπερνάμε τα όρια και γευόμαστε τη χαρά της επιτυχίας, κάτι που στα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ καταφέρνουμε κάθε χρόνο.

Γεννήθηκα στην Τούμπα Σερρών και από την παιδική μου ηλικία αγάπησα τον αθλητισμό. Ως φυσική συνέχεια ήρθαν οι σπουδές μου στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, από όπου αποφοίτησα το 2000. Την ίδια χρονιά ξεκίνησα και την προπονητική μου καριέρα στο ποδόσφαιρο. Από τότε έχω ασχοληθεί ενεργά με τα τμήματα υποδομής και τις ομάδες νέων πολλών συλλόγων. Εργάστηκα ως προπονητής, υπεύθυνος φυσικής κατάστασης και τεχνικός διευθυντής στις ομάδες νέων κατά σειρά του Ηρακλή, του Απόλλωνα Καλαμαριάς, του Άρη και του ΠΑΟΚ. Επίσης έχω εργαστεί ως γυμναστής για τρεις σαιζόν (2009-2011) στην ποδοσφαιρική ανδρική ομάδα του Ηρακλή. Παράλληλα, από το 2004 συνεργάζομαι με τα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ αναλαμβάνοντας την προετοιμασία για τις αθλητικές δοκιμασίες των υποψηφίων για τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές και για τα Τμημάτων Φυσικής Αγωγής. Η προπονητική επαφή κάθε χρόνο με τους εφήβους που ετοιμάζονται για τις Πανελλαδικές εξετάσεις αποτελεί μία ξεχωριστή εμπειρία για μένα, καθώς βιώνω μαζί τους την αγωνία τους για την επιτυχία. Ταυτόχρονα όμως, η χαρά του αθλητισμού έρχεται να τους προσφέρει μία διέξοδο και εκτόνωση στην καθημερινή πίεση της μελέτης και αυτό με κάνει να νιώθω τυχερός που βρίσκομαι μαζί τους όχι στην αίθουσα αλλά στον στίβο της προπόνησης. Η ζωντάνια τους, η καλή διάθεση, η αισιοδοξία και η δύναμή τους αποτελούν τα ισχυρότερα κίνητρα για μένα προκειμένου να τους προετοιμάσω με τον καλύτερο τρόπο μέσα από συνεχείς προπονήσεις και δοκιμαστικά τεστ επιδόσεων.

Παπαδημητρίου Γιώργος

BTEC HND Business and Finance - Διοίκηση Επιχειρήσεων

Σύμβουλος Εκπαίδευσης - Στέλεχος Γραμματείας
Προτεραιότητά μου είναι η άρτια και οργανωμένη εξυπηρέτηση γονέων και μαθητών. Αρχή μου είναι πως “τίποτε δεν είναι ανέφικτο” καθώς και ότι “για όλα υπάρχουν λύσεις”.

Παπαδημητρίου Γιώργος

BTEC HND Business and Finance - Διοίκηση Επιχειρήσεων

Σύμβουλος Εκπαίδευσης - Στέλεχος Γραμματείας
Προτεραιότητά μου είναι η άρτια και οργανωμένη εξυπηρέτηση γονέων και μαθητών. Αρχή μου είναι πως “τίποτε δεν είναι ανέφικτο” καθώς και ότι “για όλα υπάρχουν λύσεις”.

Ξεκίνησα τις σπουδές μου αποκτώντας αρχικά το κρατικό πτυχίο του Ειδικού Μηχανογραφημένου Λογιστηρίου και στην πορεία συνέχισα με την απόκτηση του Ανώτερου Εθνικού Πτυχίου Επιχειρήσεων και Οικονομολογίας (BTEC Higher National Diploma BUSINESS AND FINANCE) σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο του Κάρντιφ της Ουαλίας.(Cardiff University). Επίσης είμαι πτυχιούχος αγγλικής και ιταλικής γλώσσας. Παράλληλα με τις σπουδές μου ξεκίνησα και την επαγγελματική μου πορεία σε διαφορετικούς τύπους επιχειρήσεων. Η συνεργασία μου με τα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ ξεκίνησε το 2008. Θεωρώ πως είναι ο πιο επιτυχημένος εκπαιδευτικός κι εκδοτικός οργανισμός με τον πιο άρτιο τεχνολογικό εξοπλισμό και με τις πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις στα πρότυπα μεγάλων πολυεθνικών του εξωτερικού. Έχω τη δυνατότητα στον συγκεκριμένο οργανισμό να εξελίσσω τον τρόπο εργασίας μου, καθώς διαθέτω όλα τα σύγχρονα μέσα που απαιτούνται και που θα ήθελε κάθε εργαζόμενος. Μα πάνω απ’ όλα διαθέτω την ελευθερία στο να προτείνω και να εφαρμόζω τις ιδέες μου.

Τσαμπάζης Βαγγέλης

Φιλόλογος

Αυτό που κυρίως μου αρέσει στο επάγγελμά μου είναι η δυνατότητα να βοηθώ νέους ανθρώπους να υλοποιούν τους στόχους τους, παρέχοντάς τους και έναν γενικότερο τρόπο θεώρησης-αντιμετώπισης...

Τσαμπάζης Βαγγέλης

Φιλόλογος

Αυτό που κυρίως μου αρέσει στο επάγγελμά μου είναι η δυνατότητα να βοηθώ νέους ανθρώπους να υλοποιούν τους στόχους τους, παρέχοντάς τους και έναν γενικότερο τρόπο θεώρησης-αντιμετώπισης των πραγμάτων, που θα τους βοηθήσει στη μετέπειτα ζωή τους.

Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στον κλασικό τομέα σπουδών. Έχω συμπληρώσει περισσότερα από 20 χρόνια στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Από το 2008 εργάζομαι στα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ, σε έναν στιβαρό εκπαιδευτικό οργανισμό, ως καθηγητής Αρχαίων Ελληνικών και Λατινικών. Στην πορεία η διοίκηση του Φροντιστηρίου διέκρινε ότι εκτός από εκπαιδευτική επάρκεια και μεταδοτικότητα, διέθετα και κάποια άλλα στοιχεία (σύγχρονες ιδέες οργάνωσης ενός φροντιστηρίου, πολύ καλό επίπεδο επικοινωνίας τόσο με μαθητές όσο και με γονείς κ.α.), με τα οποία θα μπορούσα να προσφέρω και σε άλλους τομείς εκτός του καθαρά διδακτικού. Έτσι εξελίχθηκα σε διοικητικό στέλεχος του οργανισμού, αναλαμβάνοντας παράλληλα υπεύθυνος γραμματείας του παραρτήματος Ανατολικής Θεσσαλονίκης.

Λίκα Δέσποινα

Φιλόλογος Μ.Phil.

Πιστεύω απόλυτα στη φράση: «Χωρίς έμπνευση και εμπειρία δεν υπάρχει εκπαίδευση που να φέρνει αποτέλεσμα». Αυτό ακριβώς είναι που βρήκα στα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ, Έμπνευση και Εμπειρία!

Λίκα Δέσποινα

Φιλόλογος Μ.Phil.

Πιστεύω απόλυτα στη φράση: «Χωρίς έμπνευση και εμπειρία δεν υπάρχει εκπαίδευση που να φέρνει αποτέλεσμα». Αυτό ακριβώς είναι που βρήκα στα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ, Έμπνευση και Εμπειρία!

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ. Ακολούθησα την κατεύθυνση της Φιλοσοφίας, ενώ πραγματοποίησα και μεταπτυχιακές σπουδές εξειδίκευσης (M.Phil) στο αντικείμενο της Συστηματικής Φιλοσοφίας. Παράλληλα με τις σπουδές μου έκανα και τα πρώτα μου εργασιακά βήματα στο χώρο της Φροντιστηριακής Μέσης Εκπαίδευσης. Όταν ξεκίνησε η συνεργασία μου με τα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ και διαθέτοντας πλέον την απαραίτητη εμπειρία, άμεσα διαπίστωσα ότι όσα είχα ακούσει δεν απείχαν από την πραγματικότητα, καθώς γνώρισα μια εξαιρετικά καταρτισμένη ομάδα καθηγητών και εντάχθηκα σε έναν άρτια οργανωμένο εκπαιδευτικό οργανισμό. Η συνεργασία μου με τα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ μού δίνει την απαραίτητη ώθηση ώστε να είμαι σε θέση να εξοικειώσω τους μαθητές μου με τη μεθοδολογία του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας, που αποτελεί για μένα και το βασικό αντικείμενο διδασκαλίας. Για κάθε φιλόλογο η ενασχόληση με την Έκθεση αποτελεί πρόκληση και ταυτόχρονα ευθύνη. Είναι ίσως το γοητευτικότερο και το πλέον ωφέλιμο διδακτικό αντικείμενο, καθώς στόχος του είναι να γίνει ο γραπτός λόγος φορέας έκφρασης και πνευματικής εξέλιξης. Προσπαθώντας από την πλευρά μου οι μαθητές μέσα από τη συνεχή εξάσκηση να αγαπήσουν, χωρίς να φοβούνται τον γραπτό τρόπο έκφρασης, χαίρομαι να τους βλέπω να προσπαθούν, να προοδεύουν και να κάνουν σχέδια για το μέλλον τους, το οποίο είναι συνυφασμένο με τα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ.

Μίμης Αρτέμιος

Φυσικός

"«Ένα μήλο που έπεσε στο έδαφος και έγινε η μαγιά για ένα ταξίδι στο φεγγάρι.» Η μελέτη της Φυσικής είναι από μόνη της ένα συναρπαστικό ταξίδι. Με...

Μίμης Αρτέμιος

Φυσικός

"«Ένα μήλο που έπεσε στο έδαφος και έγινε η μαγιά για ένα ταξίδι στο φεγγάρι.» Η μελέτη της Φυσικής είναι από μόνη της ένα συναρπαστικό ταξίδι. Με έναυσμα την περιέργεια και στόχο την κατανόηση, μέσω της αγάπης μου για την επιστήμη της Φυσικής, επιδιώκω να μεταδώσω τον τρόπο σκέψης, που θα γίνει ένα εφόδιο για την εκπλήρωση των επιδιώξεων κάθε μαθητή.

Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη και είμαι απόφοιτος του τμήματος Φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η πρώτη μου επαφή με τη διδασκαλία της Φυσικής ξεκίνησε από τα φοιτητικά μου χρόνια. Η μετάδοση της γνώσης είναι ένα ανεκτίμητο δώρο τόσο για τον μαθητή όσο και για τον εκπαιδευτικό.  Αυτός είναι ένας από τους λόγους που η σχέση μου με την διδασκαλία εξελίσσεται και συνεχίζει μέχρι σήμερα. Με χαρά εντάχθηκα στα φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ, σε έναν πρότυπο εκπαιδευτικό οργανισμό και σε ένα ιδανικό εκπαιδευτικό περιβάλλον, έχοντας την ευκαιρία να συνεισφέρω και από την πλευρά μου για το καλύτερο αποτέλεσμα των μαθητών.

Φωτάκη Θάλεια

Φυσικός

"Η αποκάλυψη των νόμων της Φυσικής και το να τους βλέπουν οι μαθητές μέσα από τις εξισώσεις, καταδεικνύει τη διαδικασία της ανακάλυψης, με όλη την καινοτομία και...

Φωτάκη Θάλεια

Φυσικός

"Η αποκάλυψη των νόμων της Φυσικής και το να τους βλέπουν οι μαθητές μέσα από τις εξισώσεις, καταδεικνύει τη διαδικασία της ανακάλυψης, με όλη την καινοτομία και τον ενθουσιασμό της. Και στους μαθητές αρέσει να είναι μέρος της. " (Walter Lewin, Ολλανδός αστροφυσικός)

Η παιδική απορία και ανάγκη να καταλάβω ό,τι υπήρχε γύρω μου ήταν ο λόγος που είχα τη σχολή του Φυσικού τμήματος ως πρώτη επιλογή στο μηχανογραφικό μου. Η έναρξη των σπουδών βέβαια ήταν εντελώς διαφορετική από αυτό που είχα φανταστεί και λίγο έλλειψε να αλλάξω πορεία. Ανακάλυψα όμως την κατεύθυνση της Διδακτικής της Φυσικής και τότε ξαναβρήκα το κίνητρο που στήριξε την αρχική μου επιλογή. Δεν ήθελα μόνο να μαθαίνω αλλά και να μοιράζομαι αυτά που είχα μάθει. Από το 2001 διδάσκω Φυσική και ο στόχος μου είναι οι μαθήτριες και οι μαθητές μου, εκτός από το να κατακτήσουν το γνωστικό κομμάτι της Φυσικής, να την αγαπήσουν κιόλας. Στην πορεία αυτών των ετών ασχολήθηκα και με τη δακτυλογράφηση, τη μορφοποίηση και τον σχεδιασμό βιβλίων. Αυτή πλέον είναι η δεύτερη αγάπη μου. Όταν τα χειρόγραφα που βρίσκονται στο γραφείο μου “φτάνουν” μετά από λίγο καιρό από το τυπογραφείο στα χέρια μου με τη μορφή ενός χρήσιμου και καλαίσθητου βιβλίου, η χαρά μου είναι απερίγραπτη.

Διαμαντή Κατερίνα

Οικονομολόγος

Στόχος του εκπαιδευτικού είναι να βοηθήσει τα παιδιά να σκέφτονται, να προβληματίζονται, χωρίς να δέχονται αβίαστα όσα τους παρουσιάζονται, δημιουργώντας τη δική τους ματιά στα πράγματα. Αρωγός...

Διαμαντή Κατερίνα

Οικονομολόγος

Στόχος του εκπαιδευτικού είναι να βοηθήσει τα παιδιά να σκέφτονται, να προβληματίζονται, χωρίς να δέχονται αβίαστα όσα τους παρουσιάζονται, δημιουργώντας τη δική τους ματιά στα πράγματα. Αρωγός σε αυτό είναι η αγάπη για τη μάθηση και η αξιοποίησή της ως εργαλείο στην πορεία της ζωής τους.

Σπούδασα στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και στη συνέχεια δραστηριοποιήθηκα στον τομέα της ιδιωτικής εκπαίδευσης, ορμώμενη από την αγάπη μου για τη διδασκαλία. Παράλληλα, η επιμόρφωσή μου σχετίζεται με τη διδασκαλία της Οικονομικής Επιστήμης, καθώς και με την Εκπαίδευση Ενηλίκων. Επιθυμία μου είναι να μεταδώσω στα παιδιά την αγάπη μου για την Οικονομική Επιστήμη με απλό και κατανοητό τρόπο. Η συνεργασία μου με τα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ, που συνδυάζουν το φιλικό περιβάλλον με την ενσωμάτωση της τεχνολογίας στις μεθόδους διδασκαλίας, μου έχει δώσει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσω τον στόχο μου.

Βασαρμίδης Κωνσταντίνος

Γεωπόνος

"H σωστή διαχείριση και οργάνωση είναι η βάση όλων των πραγμάτων."

Βασαρμίδης Κωνσταντίνος

Γεωπόνος

"H σωστή διαχείριση και οργάνωση είναι η βάση όλων των πραγμάτων."

Γεννήθηκα το 1989 στην Θεσσαλονίκη. Σπούδασα στο τμήμα Γεωπονίας, στο Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος. Κατά την διάρκεια των σπουδών μου εργαζόμουν στις πωλήσεις σε έναν απ’ τους μεγαλύτερους ομίλους Αθλητικών Ειδών, έναν κλάδο ο οποίος μου φανέρωσε πτυχές του χαρακτήρα μου: επικοινωνιακές δεξιότητες, γρήγορη αντίληψη, ομαδικό πνεύμα. Ανέπτυξα ταυτόχρονα την ικανότητα να αφουγκράζομαι τις ανάγκες των συνανθρώπων μου και να τους κατευθύνω στη καλύτερη δυνατή επιλογή, με γνώμονα την ευγένεια την ειλικρίνεια και τον σεβασμό. Με την ολοκλήρωση των σπουδών μου εργάστηκα σε μια εταιρία σχετική με το αντικείμενο των σπουδών μου. Σύντομα όμως υπερίσχυσε και σε αυτή την περίπτωση η επικοινωνιακή φύση του χαρακτήρα μου. Έτσι, μου ανατέθηκε ταυτόχρονα και το κομμάτι της επικοινωνίας, της οργάνωσης και της διαχείρισης προσωπικού. Πλέον, έχω την ευκαιρία να εργαστώ στον εκπαιδευτικό οργανισμό των Φροντιστηρίων ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ ως διοικητικό στέλεχος (υπεύθυνος γραμματείας), σε έναν χώρο γνώριμο και οικείο σε εμένα, καθώς είχα φοιτήσει στο παρελθόν στα εκπαιδευτήρια. Γνωρίζοντας λοιπόν την οπτική του μαθητή και αναγνωρίζοντας το έργο και το όραμα του ομίλου, θέλησα να είμαι μέρος αυτού και να συμμετέχω ενεργά, αξιοποιώντας τις οργανωτικές δεξιότητες που απέκτησα μέσα απ’ την επαγγελματική μου πορεία.

Καραντώνη Χρυσούλα

Διατροφολόγος - Διαιτολόγος

"Να κοιτάς εκεί που θέλεις να πας. Πιστεύω στα όνειρα που μας εμπνέουν, ώστε να οδηγούμαστε με μέθοδο και οργάνωση στην επιτυχία."

Καραντώνη Χρυσούλα

Διατροφολόγος - Διαιτολόγος

"Να κοιτάς εκεί που θέλεις να πας. Πιστεύω στα όνειρα που μας εμπνέουν, ώστε να οδηγούμαστε με μέθοδο και οργάνωση στην επιτυχία."

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη. Από την παιδική μου ηλικία ασχολήθηκα με τον αθλητισμό δοκιμάζοντας διάφορα αθλήματα με κέρδισε αυτό του στίβου για αρκετά χρόνια. Επηρεασμένη, λοιπόν, από τον αθλητισμό έμαθα να θέτω στόχους και να προσπαθώ να τους υλοποιήσω. Πέτυχα την εισαγωγή μου στη Σχολή Διατροφής και Διαιτολογίας, η οποία αποτελούσε και την πρώτη μου επιλογή. Ολοκλήρωσα με επιτυχία τις σπουδές μου στα τέσσερα χρόνια και στη συνέχεια, επιστρέφοντας στη γενέτειρά μου, μού δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω, να εκπαιδευτώ και τελικά να εργαστώ για μία δεκαετία στην Αεροπορία Αιγαίου (Aegean Airlines), πραγματοποιώντας έτσι ένα όνειρο της παιδικής μου ηλικίας. Η εργασία στον χώρο της αεροπορίας απαιτεί την άψογη συνεργασία με τους συναδέλφους, την άμεση επικοινωνία και εξυπηρέτηση, την αντίληψη για γρήγορη και αποτελεσματική επίλυση ζητημάτων και τέλος την αυστηρή τήρηση προγράμματος και κανόνων. Η συνεργασία ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία της οικογένειάς μου, γεγονός που συνειδητά αποτέλεσε προτεραιότητά μου και απέσπασε την αμέριστη προσοχή μου. Στα πλαίσια αυτής της νέας πραγματικότητας, εντάχθηκα επαγγελματικά στο διοικητικό προσωπικό του εκπαιδευτικού οργανισμού ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ. Από την πρώτη στιγμή των συνομιλιών με τους υπευθύνους του ομίλου ένιωσα το ζεστό περιβάλλον μιας οικογένειας, ενώ ταυτόχρονα διαπίστωσα πως η οργάνωση, ο προγραμματισμός, η άμεση και λογική αντιμετώπιση των προβλημάτων αποτελούν δομικά στοιχεία της λειτουργίας των Φροντιστηρίων ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ. Παράλληλα, ενισχύεται η ελευθερία έκφρασης ιδεών στο διοικητικό σκέλος και η λήψη πρωτοβουλιών, στοιχεία που συνιστούν, κατά την άποψή μου, ισχυρά επαγγελματικά κίνητρα.

 

Γκατζιώνη Κατερίνα

Φιλόλογος

"Σύμφωνα με μία παλιά κινέζικη παροιμία, «ο δάσκαλος ανοίγει την πόρτα. Εσύ όμως μπαίνεις μέσα μόνος.»"

Γκατζιώνη Κατερίνα

Φιλόλογος

"Σύμφωνα με μία παλιά κινέζικη παροιμία, «ο δάσκαλος ανοίγει την πόρτα. Εσύ όμως μπαίνεις μέσα μόνος.»"

Ήδη από την περίοδο των σχολικών μου χρόνων γνώριζα ότι ήθελα να επιτελέσω το λειτούργημα του εκπαιδευτικού. Έναυσμα αποτέλεσαν τα μαθήματα των Αρχαίων και των Λατινικών στις τάξεις του Λυκείου, ιδιαίτερα κατά την περίοδο προετοιμασίας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Φοίτησα στο τμήμα της Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, όπου και είχα την ευκαιρία να πάρω τα κατάλληλα γνωστικά εφόδια από έγκριτους καθηγητές, για να συνεχίσω επαγγελματικά αυτό το όποιο σπούδασα. Παράλληλα, σε επίπεδο μεταπτυχιακών σπουδών έχω ολοκληρώσει το πρόγραμμα με αντικείμενο τη “Νευρογλωσσολογία Νευροεπιστήμες και Εφαρμογές” στο Τμήμα Ιατρικής, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η ισχυρή θέλησή μου για εξέλιξη, τόσο της γνώσης, όσο και της ιδιότητάς μου ως εκπαιδευτικού, με έκανε να επιδιώκω μια συνεχή κατάρτιση με διάφορα επιμορφωτικά σεμινάρια, όπως είναι αυτά της Σχολικής Ψυχολογίας, της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης αλλά και της Διδασκαλίας της Ελληνικής ως δεύτερης / ξένης γλώσσας. Η μεταλαμπάδευση των γνωστικών και ψυχικών εφοδίων, η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης αλλά και η προσπάθεια της εκπλήρωσης των ονείρων του κάθε μαθητή και της κάθε μαθήτριας είναι οι κύριες προτεραιότητές μου, επιθυμώντας να είμαι ο συνοδοιπόρος τους σε αυτό το μακρύ ταξίδι. Σημαντικό όμως ρόλο στη διεκπεραίωση αυτής της διαδικασίας διαδραματίζει η συνεργασία μου με τα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ, που αποτελούν και θα αποτελούν σταθμό στην καριέρα μου. Ο συνδυασμός του άρτια εξοπλισμένου χώρου με την παρουσία έμπειρων καθηγητών, αποτελούν δίχως αμφισβήτηση τον απαραίτητο αρωγό για την επίτευξη της επιτυχημένης πορείας των μαθητών και των μαθητριών

Παντεκίδης Κωνσταντίνος

Μαθηματικός

Με κίνητρο την αγάπη μου για τα Μαθηματικά και τη διαρκή αναζήτηση της γνώσης, προσπαθώ συνεχώς να βοηθώ έμπρακτα τους μαθητές μου, έχοντας ως κύριο μέλημα την...

Παντεκίδης Κωνσταντίνος

Μαθηματικός

Με κίνητρο την αγάπη μου για τα Μαθηματικά και τη διαρκή αναζήτηση της γνώσης, προσπαθώ συνεχώς να βοηθώ έμπρακτα τους μαθητές μου, έχοντας ως κύριο μέλημα την πνευματική τους καλλιέργεια και την επίτευξη των προσωπικών τους στόχων.

Από πολύ μικρή ηλικία ονειρευόμουν τον εαυτό μου ως έναν μελλοντικό καθηγητή Μαθηματικών. Σε όλη τη διάρκεια των μαθητικών μου χρόνων η αγάπη μου για τα Μαθηματικά υπήρξε αρκετά έντονη. Ακολούθησαν οι σπουδές μου στο Τμήμα Μαθηματικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Όταν ξεκίνησε η συνεργασία μου με τα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ, επιβεβαιώθηκε γι’ ακόμη μία φορά αυτό που γνώριζα ήδη από την περίοδο που φοιτούσα κι εγώ ο ίδιος ως μαθητής τους : ότι δηλαδή εντάχθηκα σε έναν σπουδαίο εκπαιδευτικό οργανισμό, με υψηλής ποιότητας παροχές τόσο για τους μαθητές όσο και για το προσωπικό του, με καταξιωμένους συναδέλφους όλων των ειδικοτήτων. Τα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ προσφέρουν την ευκαιρία σε νέους ανθρώπους να εξελιχθούν επαγγελματικά και να κυνηγήσουν το όνειρο τους.

Κυζάκης Πασχάλης

Φιλόλογος

Η σύζευξη του παλαιού με το καινούριο είναι αυτό που με γοήτευε από την περίοδο των μαθητικών μου χρόνων. Η εμπειρία της διδασκαλίας συνιστά μια διαδικασία αλληλεπίδρασης...

Κυζάκης Πασχάλης

Φιλόλογος

Η σύζευξη του παλαιού με το καινούριο είναι αυτό που με γοήτευε από την περίοδο των μαθητικών μου χρόνων. Η εμπειρία της διδασκαλίας συνιστά μια διαδικασία αλληλεπίδρασης και αυτογνωσίας, που είναι ευεργετική τόσο για τον Δάσκαλο, όσο και για τον μαθητή, ικανή να υπερνικήσει τη φθοροποιό δύναμη του χρόνου. Ιδιαίτερα, μάλιστα, όταν το γνωστικό αντικείμενο αφορά την Κλασική Φιλολογία, τη διακονία των Ανθρωπιστικών Σπουδών.

Γεννήθηκα στον Άγιο Νικόλαο Λασιθίου το 1997. Είμαι απόφοιτος της Φιλοσοφικής σχολής Α.Π.Θ. του τμήματος Φιλολογίας του τομέα των Κλασικών Σπουδών. Με το τέλος των φοιτητικών και στρατιωτικών μου υποχρεώσεων, ξεκίνησα να εργάζομαι ως Φιλόλογος για τον εκπαιδευτικό οργανισμό των φροντιστηρίων ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ, οργανισμό που χρόνια τώρα αποτελεί σημείο αναφοράς στα εκπαιδευτικά δρώμενα της χώρας. Ειδικεύομαι στα μαθήματα των Αρχαίων Ελληνικών και των Λατινικών. Στόχος μου μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας η διαμόρφωση ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων μέσω της αυτοπραγμάτωσής τους· από το εν ενεργεία στο εν δυνάμει.