Στελέχη Διοίκησης

Στελέχη Διοίκησης

Η ομάδα διοίκησης του εκπαιδευτικού μας οργανισμού έχει αναλάβει την υποστήριξη των μαθητών, των γονέων  και των καθηγητών κατά την υλοποίηση του καθημερινού διδακτικού έργου.  Με την γνώση τους, την εμπειρία τους και την υπευθυνότητα τους, καταφέρνουν όχι μόνο να καλύψουν τις ανάγκες οργάνωσης και διοίκησης αλλά και να αποτελέσουν το κέντρο αναφοράς σε κάθε εκπαιδευτήριο.

Αρμένης Στέφανος

Διοικητικός - Οικονομικός Διευθυντής
Οι γονείς, που για όλα αυτά τα χρόνια βρέθηκαν στο δρόμο μου σε μια τόσο σημαντική στιγμή της ζωής τους -στη σκληρή δοκιμασία των παιδιών τους κατά...

Αρμένης Στέφανος

Διοικητικός - Οικονομικός Διευθυντής
Οι γονείς, που για όλα αυτά τα χρόνια βρέθηκαν στο δρόμο μου σε μια τόσο σημαντική στιγμή της ζωής τους -στη σκληρή δοκιμασία των παιδιών τους κατά την προετοιμασία τους για τις Πανελλαδικές εξετάσεις- έχουν όλοι ανεξαιρέτως μια θέση στην καρδιά μου…

Γεννήθηκα στα Γιαννιτσά το 1960. Εργάζομαι από τον Μάιο του 1983 ανελλιπώς στα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ. Στην αρχή της επαγγελματικής μου διαδρομής μού ανατέθηκε η θέση του υπεύθυνου Γραμματείας και Δημοσίων Σχέσεων. Από το 2003 και μέχρι σήμερα κατέχω τη θέση του Διευθυντή Διοίκησης και Οικονομικών όλου του Οργανισμού. Από την πρώτη στιγμή της πορείας μου βρέθηκα δίπλα στον θεμελιωτή αυτού του φροντιστηριακού θαύματος, τον Μιχάλη Μπαχαράκη, έναν άνθρωπο που αποτέλεσε για μένα πρότυπο εργατικότητας, ευφυΐας και ανθρωπιάς και μου ήταν σαν πατέρας. Σήμερα αγωνίζομαι με ειλικρινή αγάπη και πάθος για την εξέλιξη των Φροντιστηρίων μας στο πλευρό του άξιου διαδόχου του, του Ιωάννη Μπαχαράκη, ο οποίος με άοκνη ενεργητικότητα ανέπτυξε τον Οργανισμό στα σημερινά του δεδομένα. Είμαι περήφανος που όλα αυτά τα χρόνια εργάζομαι και πορεύομαι με σιγουριά και ασφάλεια σε ένα άψογο εργασιακό περιβάλλον, νιώθοντας το χώρο της εργασίας μου και τα πρόσωπα που με περιβάλλουν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου.
Στον ελεύθερο χρόνο μου, που λόγω των αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεών μου δυστυχώς είναι λιγοστός, μου αρέσει να αθλούμαι. Εξάλλου, έχω αφιερώσει παράλληλα με την εργασία μου πολλά χρόνια στο ποδόσφαιρο. Ήμουν επαγγελματίας τερματοφύλακας στον Ηρακλή Θεσσαλονίκης, στην Α΄ Εθνική, καθώς και σε ομάδες της Β΄ και Γ΄ Εθνικής, ενώ έχω αγωνιστεί και με την Εθνική Ελλάδος των Νέων. Για αυτή μου την αγάπη στο ποδόσφαιρο βρέθηκα στις Η.Π.Α. με επαγγελματικό συμβόλαιο, παράλληλα όμως ακολουθούσα και σπουδές στο αντικείμενο των Δημοσίων Σχέσεων. Είμαι παντρεμένος και πατέρας τριών κοριτσιών.

Μαυρίδης Χαράλαμπος

Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού

Υπεύθυνος Προετοιμασίας Αθλητικών Δοκιμασιών - Υπεύθυνος Γραμματείας
Στον αθλητισμό θέτουμε στόχους, ξεπερνάμε τα όρια και γευόμαστε τη χαρά της επιτυχίας, κάτι που στα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ καταφέρνουμε κάθε χρόνο.

Μαυρίδης Χαράλαμπος

Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού

Υπεύθυνος Προετοιμασίας Αθλητικών Δοκιμασιών - Υπεύθυνος Γραμματείας
Στον αθλητισμό θέτουμε στόχους, ξεπερνάμε τα όρια και γευόμαστε τη χαρά της επιτυχίας, κάτι που στα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ καταφέρνουμε κάθε χρόνο.

Γεννήθηκα στην Τούμπα Σερρών και από την παιδική μου ηλικία αγάπησα τον αθλητισμό. Ως φυσική συνέχεια ήρθαν οι σπουδές μου στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, από όπου αποφοίτησα το 2000. Την ίδια χρονιά ξεκίνησα και την προπονητική μου καριέρα στο ποδόσφαιρο. Από τότε έχω ασχοληθεί ενεργά με τα τμήματα υποδομής και τις ομάδες νέων πολλών συλλόγων. Εργάστηκα ως προπονητής, υπεύθυνος φυσικής κατάστασης και τεχνικός διευθυντής στις ομάδες νέων κατά σειρά του Ηρακλή, του Απόλλωνα Καλαμαριάς, του Άρη και του ΠΑΟΚ. Επίσης έχω εργαστεί ως γυμναστής για τρεις σαιζόν (2009-2011) στην ποδοσφαιρική ανδρική ομάδα του Ηρακλή. Παράλληλα, από το 2004 συνεργάζομαι με τα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ αναλαμβάνοντας την προετοιμασία για τις αθλητικές δοκιμασίες των υποψηφίων για τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές και για τα Τμημάτων Φυσικής Αγωγής. Η προπονητική επαφή κάθε χρόνο με τους εφήβους που ετοιμάζονται για τις Πανελλαδικές εξετάσεις αποτελεί μία ξεχωριστή εμπειρία για μένα, καθώς βιώνω μαζί τους την αγωνία τους για την επιτυχία. Ταυτόχρονα όμως, η χαρά του αθλητισμού έρχεται να τους προσφέρει μία διέξοδο και εκτόνωση στην καθημερινή πίεση της μελέτης και αυτό με κάνει να νιώθω τυχερός που βρίσκομαι μαζί τους όχι στην αίθουσα αλλά στον στίβο της προπόνησης. Η ζωντάνια τους, η καλή διάθεση, η αισιοδοξία και η δύναμή τους αποτελούν τα ισχυρότερα κίνητρα για μένα προκειμένου να τους προετοιμάσω με τον καλύτερο τρόπο μέσα από συνεχείς προπονήσεις και δοκιμαστικά τεστ επιδόσεων.

Ταραμπέκη Μαρία

Γεωγράφος - Graphic Design

Υπεύθυνη Γραμματείας
Στην επιτυχία φτάνεις πλέον όχι μόνο με ποιοτική προσπάθεια αλλά και με ευελιξία ανανεώνοντας τη στοχοθεσία σου και θεωρώντας την όποια αποτυχία στη δύσκολη διαδρομή σου...

Ταραμπέκη Μαρία

Γεωγράφος - Graphic Design

Υπεύθυνη Γραμματείας
Στην επιτυχία φτάνεις πλέον όχι μόνο με ποιοτική προσπάθεια αλλά και με ευελιξία ανανεώνοντας τη στοχοθεσία σου και θεωρώντας την όποια αποτυχία στη δύσκολη διαδρομή σου πολύτιμη κι αξιοποιήσιμη εμπειρία στο μέλλον.

Γεννήθηκα το 1980 στα Τρίκαλα Θεσσαλίας. Σπούδασα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, στο τμήμα Γεωγραφίας. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου ξεκίνησα την ενασχόληση μου με το ραδιόφωνο παρουσιάζοντας εκπομπή σε τοπικό σταθμό. Η αγάπη μου για τη μουσική και η ανάγκη για έκφραση και επικοινωνία έγιναν εντέλει οι αφορμές, για να ασχοληθώ επαγγελματικά με την παραγωγή ραδιοφωνικών εκπομπών, για μία δεκαετία περίπου, και να συνεργαστώ με τους μεγαλύτερους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Θεσσαλονίκης. Η πορεία μου αυτή στον χώρο του ραδιοφώνου συντέλεσε στο να εκτιμώ και παράλληλα να χαίρομαι την επικοινωνία με τους νέους ανθρώπους και τους εφήβους, που βρίσκονται γεμάτοι όνειρα στο ξεκίνημα της ζωής τους. Συγχρόνως, επενδύοντας στη δια βίου εκπαίδευση, απέκτησα πτυχία ξένων γλωσσών και πληροφορικής, ενώ εξοικειώθηκα και με τη γραφή τυφλών Braille εμπλουτίζοντας τις γνώσεις, εξελίσσοντας τις ικανότητες και διευρύνοντας τους ορίζοντές μου. Μία ακόμη ενασχόληση που προέκυψε μετέπειτα στην επαγγελματική και προσωπική μου πορεία είναι το Graphic Design, ένα πεδίο αξιοποίησης της δημιουργικότητας και της φαντασίας με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογικών μέσων.
Από το 2017 εργάζομαι στα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ ως διοικητικό στέλεχος (υπεύθυνη γραμματείας και γραφιστικών) με στόχους την άρτια οργάνωση, την εύρυθμη λειτουργία και την αναβάθμιση της ψηφιακής εικόνας τους.

Παπαδημητρίου Γιώργος

Διοίκηση Επιχειρήσεων

Υπεύθυνος Γραμματείας
Προτεραιότητά μου είναι η άρτια και οργανωμένη εξυπηρέτηση γονέων και μαθητών. Αρχή μου είναι πως “τίποτε δεν είναι ανέφικτο” καθώς και ότι “για όλα υπάρχουν λύσεις”.

Παπαδημητρίου Γιώργος

Διοίκηση Επιχειρήσεων

Υπεύθυνος Γραμματείας
Προτεραιότητά μου είναι η άρτια και οργανωμένη εξυπηρέτηση γονέων και μαθητών. Αρχή μου είναι πως “τίποτε δεν είναι ανέφικτο” καθώς και ότι “για όλα υπάρχουν λύσεις”.

Ξεκίνησα τις σπουδές μου αποκτώντας αρχικά το κρατικό πτυχίο του Ειδικού Μηχανογραφημένου Λογιστηρίου και στην πορεία συνέχισα με την απόκτηση του Ανώτερου Εθνικού Πτυχίου Επιχειρήσεων και Οικονομολογίας (BTEC Higher National Diploma BUSINESS AND FINANCE) σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο του Κάρντιφ της Ουαλίας.(Cardiff University). Επίσης είμαι πτυχιούχος αγγλικής και ιταλικής γλώσσας. Παράλληλα με τις σπουδές μου ξεκίνησα και την επαγγελματική μου πορεία σε διαφορετικούς τύπους επιχειρήσεων. Η συνεργασία μου με τα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ ξεκίνησε το 2008. Θεωρώ πως είναι ο πιο επιτυχημένος εκπαιδευτικός κι εκδοτικός οργανισμός με τον πιο άρτιο τεχνολογικό εξοπλισμό και με τις πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις στα πρότυπα μεγάλων πολυεθνικών του εξωτερικού. Έχω τη δυνατότητα στον συγκεκριμένο οργανισμό να εξελίσσω τον τρόπο εργασίας μου, καθώς διαθέτω όλα τα σύγχρονα μέσα που απαιτούνται και που θα ήθελε κάθε εργαζόμενος. Μα πάνω απ’ όλα διαθέτω την ελευθερία στο να προτείνω και να εφαρμόζω τις ιδέες μου.

Καραγιάννης Ιωάννης

Πληροφορικής Computer Science (B.Sc.)

Όταν οι μαθητές πιστεύουν ότι μαθαίνουν από εμένα πολλά, εγώ ξέρω ότι μαθαίνω από αυτούς περισσότερα. Και αυτό είναι υπέρ-αρκετό, για να θέλω να μπω στην αίθουσα...

Καραγιάννης Ιωάννης

Πληροφορικής Computer Science (B.Sc.)

Όταν οι μαθητές πιστεύουν ότι μαθαίνουν από εμένα πολλά, εγώ ξέρω ότι μαθαίνω από αυτούς περισσότερα. Και αυτό είναι υπέρ-αρκετό, για να θέλω να μπω στην αίθουσα πιο δυναμικά, κάθε μέρα, κάθε ώρα.

Όταν στα 12 μου οι γονείς μου με παρότρυναν να ασχοληθώ με κάποια δραστηριότητα επέλεξα την πληροφορική. Διακρίσεις σε διαγωνισμούς και πτυχία προηγήθηκαν, πριν περάσω στο τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Από φοιτητής ακόμα ήξερα ότι ήθελα να ασχοληθώ με την εκπαίδευση. Κατάλαβα ότι με γοητεύει η διδασκαλία και η μετάδοση της γνώσης. Να προσπαθώ να εξηγήσω στους μαθητές το πώς να σκέφτονται και όχι το τι να σκέφτονται. Κατάλαβα επίσης και ότι ο τρόπος σκέψης πλάθεται ανά μαθητή με διαφορετικό τρόπο. Έτσι η επαγγελματική μου διαδρομή με έφερε πίσω στα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ, από όπου πέρασα ως μαθητής. Οι αναμνήσεις και τα συναισθήματα των μαθητικών ετών μετατράπηκαν πλέον σε επαγγελματικό μεράκι. Στο χώρο του Φροντιστηρίου βρήκα ένα ιδανικό περιβάλλον να εργάζομαι με ενθουσιασμό και αυτόν ακριβώς τον ενθουσιασμό να μεταφέρω και στους μαθητές για το μάθημα της Πληροφορικής.

Τσαμπάζης Βαγγέλης

Φιλόλογος

Αυτό που κυρίως μου αρέσει στο επάγγελμά μου είναι η δυνατότητα να βοηθώ νέους ανθρώπους να υλοποιούν τους στόχους τους, παρέχοντάς τους και έναν γενικότερο τρόπο θεώρησης-αντιμετώπισης...

Τσαμπάζης Βαγγέλης

Φιλόλογος

Αυτό που κυρίως μου αρέσει στο επάγγελμά μου είναι η δυνατότητα να βοηθώ νέους ανθρώπους να υλοποιούν τους στόχους τους, παρέχοντάς τους και έναν γενικότερο τρόπο θεώρησης-αντιμετώπισης των πραγμάτων, που θα τους βοηθήσει στη μετέπειτα ζωή τους.

Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στον κλασικό τομέα σπουδών. Έχω συμπληρώσει περισσότερα από 20 χρόνια στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Από το 2008 εργάζομαι στα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ, σε έναν στιβαρό εκπαιδευτικό οργανισμό, ως καθηγητής Αρχαίων Ελληνικών και Λατινικών. Στην πορεία η διοίκηση του Φροντιστηρίου διέκρινε ότι εκτός από εκπαιδευτική επάρκεια και μεταδοτικότητα, διέθετα και κάποια άλλα στοιχεία (σύγχρονες ιδέες οργάνωσης ενός φροντιστηρίου, πολύ καλό επίπεδο επικοινωνίας τόσο με μαθητές όσο και με γονείς κ.α.), με τα οποία θα μπορούσα να προσφέρω και σε άλλους τομείς εκτός του καθαρά διδακτικού. Έτσι εξελίχθηκα σε διοικητικό στέλεχος του οργανισμού, αναλαμβάνοντας παράλληλα υπεύθυνος γραμματείας του παραρτήματος Ανατολικής Θεσσαλονίκης.

Τσολάκης Δημήτρης

Φιλόλογος

Αυτό το οποίο πάντα μου κέντριζε το ενδιαφέρον στη συγκεκριμένη επιστήμη είναι η γνώση του παρελθόντος, καθώς, όπως είναι ευρέως διαδεδομένο, μας οδηγεί σε ασφαλέστερα μονοπάτια στο...

Τσολάκης Δημήτρης

Φιλόλογος

Αυτό το οποίο πάντα μου κέντριζε το ενδιαφέρον στη συγκεκριμένη επιστήμη είναι η γνώση του παρελθόντος, καθώς, όπως είναι ευρέως διαδεδομένο, μας οδηγεί σε ασφαλέστερα μονοπάτια στο μέλλον.

«Θέλω να γραφτώ σε φροντιστήριο», ανακοίνωσα ένα φθινοπωρινό πρωινό στους γονείς μου. Θα πάμε στον «ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ», αποκρίθηκαν αστραπιαία. Έτσι και έγινε. Η σιγουριά που απέπνεαν, καθώς ήδη δύο συγγενικά μου πρόσωπα είχαν φοιτήσει στα εκπαιδευτήρια, δε μου άφησε περιθώρια ερωτήσεων και έτσι η γνωριμία μου με τα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ ξεκινάει από τα μαθητικά μου χρόνια. Ήταν τότε, που καθήμενος στα σχολικά έδρανα, αντιμετώπιζα τις ίδιες ανησυχίες που παρατηρώ στα πρόσωπα των σημερινών μαθητών μου. Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας μου για τις πανελλαδικές εξετάσεις, αλλά κυρίως όταν πέτυχα την εισαγωγή μου στη Φιλοσοφική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, κατάλαβα πως αυτή η σιγουριά των γονιών μου, δεν ήταν τυχαία. Η τοποθέτηση της Φιλοσοφικής Σχολής στην πρώτη θέση του μηχανογραφικού μου ήταν μια απόφαση ειλημμένη ήδη από τις πρώτες τάξεις του Γυμνασίου. Στο δεύτερο χρόνο των σπουδών μου επέλεξα την κατεύθυνση της Ιστορίας, ενός μαθήματος που με γοήτευε ανέκαθεν. Μου δόθηκε η ευκαιρία δίπλα σε καταξιωμένους καθηγητές να εμβαθύνω ακόμη περισσότερο σε αυτή την υπέροχη επιστήμη και παράλληλα, μέρα με τη μέρα, άρχισε να γιγαντώνεται μέσα μου η επιθυμία της παρουσίας μου σε μια σχολική αίθουσα, αυτή τη φορά όμως από τη πλευρά του διδάσκοντα. Αισθάνομαι τυχερός, καθώς η επιθυμία αυτή έγινε πράξη, ήδη από το τελευταίο έτος των σπουδών μου μέχρι και σήμερα.

Λίκα Δέσποινα

Φιλόλογος Μ.Phil.

Πιστεύω απόλυτα στη φράση: «Χωρίς έμπνευση και εμπειρία δεν υπάρχει εκπαίδευση που να φέρνει αποτέλεσμα». Αυτό ακριβώς είναι που βρήκα στα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ, Έμπνευση και Εμπειρία!

Λίκα Δέσποινα

Φιλόλογος Μ.Phil.

Πιστεύω απόλυτα στη φράση: «Χωρίς έμπνευση και εμπειρία δεν υπάρχει εκπαίδευση που να φέρνει αποτέλεσμα». Αυτό ακριβώς είναι που βρήκα στα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ, Έμπνευση και Εμπειρία!

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ. Ακολούθησα την κατεύθυνση της Φιλοσοφίας, ενώ πραγματοποίησα και μεταπτυχιακές σπουδές εξειδίκευσης (M.Phil) στο αντικείμενο της Συστηματικής Φιλοσοφίας. Παράλληλα με τις σπουδές μου έκανα και τα πρώτα μου εργασιακά βήματα στο χώρο της Φροντιστηριακής Μέσης Εκπαίδευσης. Όταν ξεκίνησε η συνεργασία μου με τα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ και διαθέτοντας πλέον την απαραίτητη εμπειρία, άμεσα διαπίστωσα ότι όσα είχα ακούσει δεν απείχαν από την πραγματικότητα, καθώς γνώρισα μια εξαιρετικά καταρτισμένη ομάδα καθηγητών και εντάχθηκα σε έναν άρτια οργανωμένο εκπαιδευτικό οργανισμό. Η συνεργασία μου με τα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ μού δίνει την απαραίτητη ώθηση ώστε να είμαι σε θέση να εξοικειώσω τους μαθητές μου με τη μεθοδολογία του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας, που αποτελεί για μένα και το βασικό αντικείμενο διδασκαλίας. Για κάθε φιλόλογο η ενασχόληση με την Έκθεση αποτελεί πρόκληση και ταυτόχρονα ευθύνη. Είναι ίσως το γοητευτικότερο και το πλέον ωφέλιμο διδακτικό αντικείμενο, καθώς στόχος του είναι να γίνει ο γραπτός λόγος φορέας έκφρασης και πνευματικής εξέλιξης. Προσπαθώντας από την πλευρά μου οι μαθητές μέσα από τη συνεχή εξάσκηση να αγαπήσουν, χωρίς να φοβούνται τον γραπτό τρόπο έκφρασης, χαίρομαι να τους βλέπω να προσπαθούν, να προοδεύουν και να κάνουν σχέδια για το μέλλον τους, το οποίο είναι συνυφασμένο με τα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ.

.

Παντεκίδης Κωνσταντίνος

Μαθηματικός

Με κίνητρο την αγάπη μου για τα Μαθηματικά και τη διαρκή αναζήτηση της γνώσης, προσπαθώ συνεχώς να βοηθώ έμπρακτα τους μαθητές μου, έχοντας ως κύριο μέλημα την...

Παντεκίδης Κωνσταντίνος

Μαθηματικός

Με κίνητρο την αγάπη μου για τα Μαθηματικά και τη διαρκή αναζήτηση της γνώσης, προσπαθώ συνεχώς να βοηθώ έμπρακτα τους μαθητές μου, έχοντας ως κύριο μέλημα την πνευματική τους καλλιέργεια και την επίτευξη των προσωπικών τους στόχων.

Από πολύ μικρή ηλικία ονειρευόμουν τον εαυτό μου ως έναν μελλοντικό καθηγητή Μαθηματικών. Σε όλη τη διάρκεια των μαθητικών μου χρόνων η αγάπη μου για τα Μαθηματικά υπήρξε αρκετά έντονη. Ακολούθησαν οι σπουδές μου στο Τμήμα Μαθηματικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Όταν ξεκίνησε η συνεργασία μου με τα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ, επιβεβαιώθηκε γι’ ακόμη μία φορά αυτό που γνώριζα ήδη από την περίοδο που φοιτούσα κι εγώ ο ίδιος ως μαθητής τους : ότι δηλαδή εντάχθηκα σε έναν σπουδαίο εκπαιδευτικό οργανισμό, με υψηλής ποιότητας παροχές τόσο για τους μαθητές όσο και για το προσωπικό του, με καταξιωμένους συναδέλφους όλων των ειδικοτήτων. Τα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ προσφέρουν την ευκαιρία σε νέους ανθρώπους να εξελιχθούν επαγγελματικά και να κυνηγήσουν το όνειρο τους.

Βενέγγα Ξένη

Φιλόλογος

Πολλές φορές ο αγώνας προς την εκπλήρωση των ονείρων μας είναι εξαιρετικά δύσκολος και απαιτητικός. Εκπαιδευτικός μου στόχος είναι να βοηθήσω τους μαθητές να πιστέψουν στις δυνάμεις...

Βενέγγα Ξένη

Φιλόλογος

Πολλές φορές ο αγώνας προς την εκπλήρωση των ονείρων μας είναι εξαιρετικά δύσκολος και απαιτητικός. Εκπαιδευτικός μου στόχος είναι να βοηθήσω τους μαθητές να πιστέψουν στις δυνάμεις τους και να παλέψουν για την επίτευξη των στόχων τους.

Από σχετικά μικρή ηλικία εντόπισα την κλίση μου στις ανθρωπιστικές σπουδές. Μεγαλώνοντας ξεκίνησα να αναζητώ ποιο είναι το επάγγελμα που θα ήθελα να ακολουθήσω. Σκοπός μου ήταν να μπορέσω μέσα από αυτό να προσφέρω στους ανθρώπους γύρω μου και ταυτόχρονα να εξελίσσομαι. Με το επάγγελμα του εκπαιδευτικού πραγματοποιείται ο πρώτος στόχος, ενώ με την επιλογή του αντικειμένου της Φιλοσοφίας ο δεύτερος. Συνοδοιπόρος μου σε αυτό το ταξίδι υπήρξε το Φροντιστήριο ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ. Το άρτια καταρτισμένο, παιδαγωγικά και επιστημονικά, εκπαιδευτικό προσωπικό του φροντιστηρίου με έκανε να αισθανθώ σίγουρη για τις επιλογές μου και δυνατή να τις πετύχω. Μετά από πολύ αγώνα και συμμάχους την επιμονή, την υπομονή και φυσικά τους καθηγητές μου, το όνειρό μου πραγματοποιήθηκε. Πέρασα στο τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Αυτή η επιτυχία αποτέλεσε το πρώτο σκαλοπάτι της επαγγελματικής μου εξέλιξης. «Παιδί» των Φροντιστηρίων ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ, νιώθω τιμή και ευθύνη που εργάζομαι δίπλα στους ανθρώπους, οι οποίοι αποτέλεσαν έμπνευση για μένα και συνέβαλαν ώστε να αντιληφθώ τις ικανότητές μου, να πιστέψω σε αυτές και στο τέλος να πετύχω τον στόχο μου. Ευελπιστώ και εγώ με την σειρά μου να καταφέρω να γίνω αρωγός στον δύσκολο και συχνά επώδυνο αγώνα των παιδιών προς την εκπλήρωση των ονείρων τους και μέσα από τη διδασκαλία να τους μεταδώσω την αγάπη μου για την ελληνική γλώσσα.

Αθανασιάδης Αναστάσιος

Πληροφορικής

«Πιστεύω ότι παρακολουθείς τηλεόραση όταν θέλεις να βάλεις τον εγκέφαλό σου εκτός λειτουργίας και δουλεύεις στον υπολογιστή σου όταν θέλεις να βάλεις τον εγκέφαλό σου σε λειτουργία.»...

Αθανασιάδης Αναστάσιος

Πληροφορικής

«Πιστεύω ότι παρακολουθείς τηλεόραση όταν θέλεις να βάλεις τον εγκέφαλό σου εκτός λειτουργίας και δουλεύεις στον υπολογιστή σου όταν θέλεις να βάλεις τον εγκέφαλό σου σε λειτουργία.» Τα λόγια αυτά ανήκουν στον Steve Jobs, μια από τις πιο γνωστές προσωπικότητες στο χώρο της τεχνολογίας.

Από πολύ μικρή ηλικία θυμάμαι τον εαυτό μου να θέλω να ασχοληθώ με τους υπολογιστές, ακόμα και αν δεν ήξερα τι ακριβώς έκαναν. Με την πάροδο των χρόνων όμως άρχισα να κατανοώ τον τρόπο λειτουργίας τους και αποφάσισα να ασχοληθώ με την επιστήμη της Πληροφορικής. Ήμουν ενεργός σε διάφορα μαθητικά συνέδρια Πληροφορικής, που μου χάρισαν αξέχαστες εμπειρίες και γνώσεις. Αποφάσισα την προσωπική μου ενασχόληση -ή αλλιώς το hobby μου- να το μετατρέψω σε επαγγελματική προοπτική κι εμπειρία. Έτσι, αποφοιτώντας από το Λύκειο, χάρη στην συνεχή στήριξη των γονιών μου αλλά και στα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ, κατάφερα να εισαχθώ στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στο τμήμα της Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. Είναι μεγάλη χαρά για μένα που κρίθηκα άξιος να ενταχθώ και πλέον να εργάζομαι στον εκπαιδευτικό οργανισμό των Φροντιστηρίων ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ, που μου προσέφερε τόσα πολλά στα μαθητικά μου χρόνια. Η χαρά αυτή πολλαπλασιάζεται, όταν αναλογίζομαι πως είμαι σε θέση να εξελιχθώ προσωπικά και επαγγελματικά, χάρη στην εμπιστοσύνη που μου έδειξαν, αλλά και να βοηθήσω από την πλευρά μου με τις γνώσεις και τη διάθεσή μου τους μαθητές να πετύχουν τους δικούς τους στόχους.

Μίμης Αρτέμιος

Φυσικός

"«Ένα μήλο που έπεσε στο έδαφος και έγινε η μαγιά για ένα ταξίδι στο φεγγάρι.» Η μελέτη της Φυσικής είναι από μόνη της ένα συναρπαστικό ταξίδι. Με...

Μίμης Αρτέμιος

Φυσικός

"«Ένα μήλο που έπεσε στο έδαφος και έγινε η μαγιά για ένα ταξίδι στο φεγγάρι.» Η μελέτη της Φυσικής είναι από μόνη της ένα συναρπαστικό ταξίδι. Με έναυσμα την περιέργεια και στόχο την κατανόηση, μέσω της αγάπης μου για την επιστήμη της Φυσικής, επιδιώκω να μεταδώσω τον τρόπο σκέψης, που θα γίνει ένα εφόδιο για την εκπλήρωση των επιδιώξεων κάθε μαθητή.

Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη και είμαι απόφοιτος του τμήματος Φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η πρώτη μου επαφή με τη διδασκαλία της Φυσικής ξεκίνησε από τα φοιτητικά μου χρόνια. Η μετάδοση της γνώσης είναι ένα ανεκτίμητο δώρο τόσο για τον μαθητή όσο και για τον εκπαιδευτικό.  Αυτός είναι ένας από τους λόγους που η σχέση μου με την διδασκαλία εξελίσσεται και συνεχίζει μέχρι σήμερα. Με χαρά εντάχθηκα στα φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ, σε έναν πρότυπο εκπαιδευτικό οργανισμό και σε ένα ιδανικό εκπαιδευτικό περιβάλλον, έχοντας την ευκαιρία να συνεισφέρω και από την πλευρά μου για το καλύτερο αποτέλεσμα των μαθητών.