Επέλεξα το επάγγελμα του καθηγητή – φιλολόγου, καθώς ανέκαθεν με γοήτευε η διαλεκτική σχέση μαθητή – διδάσκοντα, η ανατροφοδότηση που προσφέρει η εκπαιδευτική διαδικασία. Επιδιώκω να μάθω στους μαθητές μου να σκέφτονται, να μελετούν, να εκφράζονται και να γράφουν ορθά. Να μην εγκλωβίζονται σε στεγανά και να αφήνουν τη σκέψη ελεύθερη να δημιουργήσει.
Γεννήθηκα και ζω στη Θεσσαλονίκη. Είμαι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του A.Π.Θ. και εργάζομαι από το 1992 στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Ως υπεύθυνος του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας εισηγήθηκα καινοτομίες που πλέον εφαρμόζονται στη διδακτική πράξη: πρωτοποριακό υλικό (εικόνα – ήχος) για τους διαδραστικούς πίνακες. Αναλυτική βαθμολογία με επιμέρους αξιολόγηση στο περιεχόμενο (ανά παράγραφο) / δομή / έκφραση. Κωδικοί λαθών για ευκολότερη κατανόηση από τους μαθητές των αδυναμιών τους και, συνακόλουθα, τη σταδιακή βελτίωσή τους. Ασχολήθηκα με τη συγγραφή αναγνωρισμένων βοηθημάτων πανελλαδικής κυκλοφορίας: Έκθεση Έκφραση για την Α΄- Β΄- Γ΄ Λυκείου, Γλωσσικό Υπόβαθρο για το Λύκειο, (Εκδόσεις ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ), Θέματα Νεοελληνικής Ιστορίας Γ΄ Λυκείου – Θεωρητικής Κατεύθυνσης, Θέματα Νεοελληνικής Ιστορίας – Απαντήσεις στα Παραθέματα του σχολικού βιβλίου, (Εκδόσεις ΖΗΤΗ), Θεματικοί κύκλοι για τη Β΄ Λυκείου (Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα), Νεοελληνική Γλώσσα – Λογοτεχνία (γενικός συντονιστής, έκδοση 2019-20, Εκδόσεις ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ). Συμμετέχω σε εργαστήρια βαθμολογίας που διοργανώνονται στην Αθήνα και είμαι ενεργό μέλος, με πολλές δημοσιεύσεις, στον φιλολογικό ιστότοπο της Αγάθης Γεωργιάδου, Ρούλας Μουντάνου και Παναγιώτη Τσουκαλά. Τον ελεύθερο χρόνο που μου απομένει τον αφιερώνω στην οικογένειά μου, στον Rory, το Golden Retriever μου, και στη μεγάλη μου αγάπη, τη μουσική, ως κιθαριστής της blues – rock μπάντας Bruised Mushrooms…