e-learning Testimonials

e-learning Testimonials

Η τηλεκπαίδευση (e-learning) αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της διανοίγοντας προοπτικές τόσο για την εκπαιδευτική όσο και για τη μαθητική/σπουδαστική κοινότητα. Είναι πλέον ισότιμο και απαραίτητο συμπλήρωμα της δια ζώσης διδασκαλίας.

Tα Φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ δεν αντιμετωπίζουν την τηλεκπαίδευση ως ευκαιρία για πρόσκαιρο εντυπωσιασμό αλλά ως επένδυση με μακροπρόθεσμο όραμα και σημαντικά εκπαιδευτικά οφέλη. Η αξιοποίησή της εμπλουτίζει τη διδασκαλία και τη μάθηση, βελτιώνει τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα και μεγιστοποιεί τους εκπαιδευτικούς πόρους.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της αναστολής λειτουργίας των εκπαιδευτηρίων λόγω της πανδημίας την άνοιξη του 2020, τα προγράμματα σπουδών σε όλες τις τάξεις συνεχίστηκαν με αμείωτη ένταση. Η Α΄ και Β΄ Λυκείου έδρεψαν γνώσεις και έθεσαν τις βάσεις για την επόμενη τάξη, ενώ η πολύπαθη Γ΄ Λυκείου, αφού περάτωσε ομαλά και εμπεριστατωμένα την ύλη, προχώρησε με στέρεο βήμα στις επαναλήψεις και στην εμπέδωσή της. Παράλληλα, η καθημερινή επαφή των μαθητών με τους εκπαιδευτικούς και τους συμμαθητές τους αποφόρτισε τον εγκλεισμό και κράτησε τους υποψηφίους σε πνευματική εγρήγορση.

Οι μαθητές μας αποτίμησαν με ιδιαίτερα θετικά και εμπεριστατωμένα σχόλια τη μάθηση εξ αποστάσεως, όπως τη σχεδιάσαμε και την υλοποιήσαμε ταγμένοι στη βασική αρχή της αποστολής των φροντιστηρίων ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ: «Η εκπαίδευση στις καλύτερες στιγμές της»

Τανούρη Αναστασία

2o ΓΕΛ Πυλαίας, 16.775

Τον Μάρτιο η άρση λειτουργίας των σχολείων προέκυψε απρόοπτα και αιφνιδιαστικά. Πολλοί από εμάς βγήκαμε σύντομα εκτός προγράμματος και ήταν δύσκολο να επανέλθουμε σε έναν σταθερό ρυθμό, όσον αφορά το διάβασμα μας. Τα διαδικτυακά μαθήματα στο Φροντιστήριο ξεκίνησαν άμεσα. Στην αρχή είχα τους ενδοιασμούς μου για το πώς ακριβώς θα διεξαχθεί το μάθημα και για το αν θα είναι αποτελεσματικό ή όχι. Ωστόσο, οι καθηγητές μάς βοήθησαν σε σύντομο χρονικό διάστημα να επανέλθουμε δυναμικά. Οι μέθοδοι που ακολούθησαν ήταν αρκετά διαφοροποιημένες, παρ’ όλα αυτά τα μαθήματα έγιναν κανονικά. Μάς ανέθεταν ασκήσεις και διαγωνίσματα, ελέγχαμε όλα τα καθήκοντα μας καθημερινά και μας έστελναν πολλές φορές επιπλέον υλικό μέσω του intelschool. Γενικότερα, είμαι πολύ ευχαριστημένη από το πόσο γρήγορα προσαρμόστηκε το Φροντιστήριο και από τις πρωτοβουλίες που πήρε για να συνεχιστούν κανονικά τα μαθήματα.

Καϊμάκη Δώρα

1o Πειραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, 18.475

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση ήταν αναγκαστική λύση τη σχολική χρονιά που πέρασε. Τα διαδικτυακά μαθήματα ξεκίνησαν μόλις λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση της καραντίνας, αλλά ακόμη και τα ελάχιστα μαθήματα που χάθηκαν αναπληρώθηκαν μέσα στο Πάσχα. Το μάθημα γινόταν με τον ίδιο σχεδόν τρόπο που θα γινόταν και σε φυσική τάξη, αφού συνεχίστηκαν η παράδοση, η εξέταση και η ανάθεση εργασιών, ακόμη και τα διαγωνίσματα. Εξοικονομούνταν ο χρόνος που χρειαζόταν για τη μετακίνηση στο φροντιστήριο και το σχολείο και ιδιαίτερα για τους μαθητές που μένουν μακριά αυτό ήταν πολύ ωφέλιμο. Γενικά, επέτρεψε την επαφή των μαθητών με τους καθηγητές και τη διατήρηση του προγράμματος, οπότε σίγουρα ήταν αποτελεσματική και αντικατέστησε σχεδόν πλήρως τα κανονικά μαθήματα, αφήνοντας συγχρόνως περισσότερο χρόνο για διάβασμα

Τσούλια Μαίρη

32o ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, 18.425

Με την τηλεκπαίδευση αισθάνθηκα ασφάλεια. Ο προσωπικός και άμεσος χαρακτήρας της διδασκαλίας διατηρήθηκε σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από όσο πίστευα. Μπορεί να ήμασταν μακριά μεταξύ μας και με τον καθηγητή όμως δεν αισθανθήκαμε ποτέ μόνοι μέσα σε όλο αυτό το χάος. Μπόρεσα να διατηρήσω το πρόγραμμά μου στο διάβασμα, ενώ ακόμα και η προφορική εξέταση από τον υπολογιστή λειτούργησε αποτελεσματικά με την αυτοπειθαρχία βέβαια ως βασική προϋπόθεση. Σίγουρα το μάθημα στη φυσική τάξη δεν μπορεί να συγκριθεί με την τηλεκπαίδευση, καθώς η άμεση επικοινωνία με τους συμμαθητές και τους καθηγητές μας, προσφέρει πολλά σε ψυχολογικό και συναισθηματικό κυρίως επίπεδο, ωστόσο επρόκειτο για την καλύτερη δυνατή λύση τη δεδομένη στιγμή χωρίς να τίθεται σε κίνδυνο η υγεία η δική μας, των καθηγητών μας, και των οικογενειών μας.

Χατζηγιάννης Μιχάλης

1o Πειραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, 18.100

Στην αρχή η κατάσταση μου φαινόταν Γολγοθάς. Ήταν δύσκολο να βρω τον ρυθμό μου, άλλα και να παρακολουθήσω ορισμένα μαθήματα στα οποία παίζω περισσότερο το ρόλο του δεκτή παρά του πομπού, επειδή συχνά έχανα τη συγκέντρωση μου. Όμως δεν μου πήρε πολύ να προσαρμοστώ. Συνήθισα τη διαδικασία της προφορικής εξέτασης σε όσα μαθήματα ήταν απαραίτητη, και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, αλλά κυρίως λόγω της συνήθειας, μπόρεσα να παραμείνω συγκεντρωμένος στα μαθήματα. Στα θετικά της τηλεκπαίδευσης σίγουρα θα πρέπει να συμπεριληφθεί η εξοικονόμηση χρόνου αλλά και οι επιπλέον δυνατότητες που μας παρέχει η τεχνολογία, την οποία οι καθηγητές μου στα φροντιστήρια Μπαχαράκη αξιοποίησαν με άριστο τρόπο.

Ελευθεριάδης Χρήστος

32o ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, 16.375

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση βοήθησε αρκετά στο να κρατήσουμε την επαφή με τα μαθήματα ενόψει των εξετάσεων. Ήταν επίσης καλό που υπήρχε η προφορική εξέταση, ώστε να δούμε αν υπάρχουν κενά για να τα καλύψουμε. Επίσης, συντέλεσε στο να λυθούν οι απορίες που είχαμε και έτσι ήταν σαν να ήμασταν σε φυσική τάξη μαζί με τους καθηγητές. Κατά την γνώμη μου μάλιστα θα ήταν καλό αυτά τα διαδικτυακά μαθήματα να λειτουργούσαν ενισχυτικά και σε κανονικές συνθήκες, ώστε να επιλύονται οι απορίες που δεν μπορούσαν να λυθούν στο φροντιστήριο λόγω της πίεσης του χρόνου. Προσωπικά, βοηθήθηκα από αυτή τη μορφή εκπαίδευσης και ελπίζω σιγά σιγά να καθιερωθεί σταδιακά.

Τσίβου Μάρω

1o Πειραματικό ΓΕΛ, 18.575

Η προσωπική μου επαφή με το διαδικτυακό μάθημα ήταν αρκετά θετική, καθώς θεωρώ ότι στο θέμα της παράδοσης λειτούργησε όπως ακριβώς και στην περίπτωση που θα βρισκόμασταν στο φροντιστήριο. Το μόνο πρόβλημα που προέκυψε αρχικά αλλά λύθηκε στην πορεία ήταν το γεγονός ότι δεν μπορούσαμε να αξιολογηθούμε σε γραπτές δοκιμασίες προσομοίωσης των εξετάσεων (κάτι που αποτελεί ένα πρόβλημα γενικά της τηλεκπαίδευσης). Βέβαια θα πρέπει να πω ότι σε πολλά μαθήματα εξεταστήκαμε με απαιτητικά on line tests και διαγωνίσματα, και μάλιστα με αυτόματη διόρθωση αξιολογώντας με αυτόν τον τρόπο άμεσα την προσπάθεια μας. Σίγουρα είναι η καλύτερη  λύση ανάγκης και αποδίδει.

Παρασχάκης Ζαφείρης

1o Πειραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, 18.375

Για μένα τα διαδικτυακά μαθήματα των Φροντιστηρίων «Μπαχαράκη» αποτέλεσαν θετική έκπληξη. Στην αρχή είχα κάποιους ενδοιασμούς ως προς την αποτελεσματικότητά τους, καθώς δεν είχε προκύψει στο παρελθόν η ανάγκη για μαθήματα εξ αποστάσεως και, επομένως, δεν τα είχα γνωρίσει . Παρ’ όλα αυτά, συνειδητοποίησα πως κατά τη διάρκεια των ηλεκτρονικών μαθημάτων δεν χάθηκε τίποτα από ό,τι κάναμε στη φυσική τάξη με την εξαίρεση της τρίωρης γραπτής εξέτασης που όμως διευθετήθηκε τελικά. Νομίζω πως η φετινή Γ’ Λυκείου αποδεικνύει πως όσα εμπόδια  και αν υπάρξουν (αλλαγή συστήματος εξέτασης και ύλης, κορονοϊός), όλα μπορούν να αντιμετωπιστούν με σκληρή προσπάθεια , προσήλωση στον στόχο και την απαραίτητη στήριξη, εκπαιδευτική και ψυχολογική, από τους καθηγητές μας.

Παπαδάκη Μαργαρίτα

1o Πειραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, 18.300

Η άμεση διεξαγωγή των διαδικτυακών μαθημάτων εν μέσω της πανδημίας, Αποτέλεσμα της ετοιμότητας που έδειξε το φροντιστήριο, διευκόλυνε τη συστηματική και ουσιαστική επαφή μας με τα μαθήματα. Συγκεκριμένα, μέσω των δυνατοτήτων της πλατφόρμας Zoom που επιλέχθηκε, η διεξαγωγή του μαθήματος δε διαφοροποιήθηκε από τον δια ζώσης τρόπο διδασκαλίας, ενώ σε πολλές περιπτώσεις, λειτούργησε ενισχυτικά με την εύκολη παρουσίαση και κοινοποίηση εκπαιδευτικού υλικού. Παρά, λοιπόν, τις αρχικές μας επιφυλάξεις, ιδιαίτερα για τα μαθήματα που βασίζονται στη γραπτή εξέταση, τα μαθήματα e-learning, έστω και με μερικές τροποποιήσεις από τον συνήθη τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος, ανταποκρίθηκαν επιτυχώς στις απαιτήσεις και τις ανάγκες μας.

Όψιμου Ελένη

ΑΡΣΑΚΕΙΟ, 18.050

Τα διαδικτυακά μαθήματα θεωρώ ότι μας βοήθησαν να μη χάσουμε τη σειρά μας στο διάβασμά μας, δεδομένου ότι ξεκίνησαν σχεδόν αμέσως μετά το κλείσιμο των σχολείων. Από αυτή την άποψη συνεχίσαμε κανονικά με την ύλη, χωρίς να χρειαστεί να επιβαρυνθούμε με επιπρόσθετα μαθήματα, ούτε να αγχωθούμε (με όλα αυτά που έγιναν τη φετινή χρονιά: αύξηση ύλης, αλλαγή συστήματος, corona virus, μείωση ύλης) για το αν θα προλάβουμε να την ολοκληρώσουμε. Επίσης πιστεύω ότι με το share screen καλύψαμε και με το παραπάνω τις ανάγκες των μαθημάτων μας, τα οποία συνέχιζαν να γίνονται όπως όλη τη χρονιά. Βέβαια, η προφορική μας εξέταση και η παράδοση εργασιών σε word επηρέασε την ταχύτητά μας στο γράψιμο και, μιλώντας για μένα την ίδια, κάποια κομμάτια που με δυσκόλευαν θα προτιμούσα να τα γράφαμε σε τεστ- γιατί αλλιώς είναι να το κάνεις μόνος στο σπίτι και αλλιώς με πίεση στην τάξη. Τέλος, το να πηγαίνεις στο Φροντιστήριο, να βλέπεις άλλα άτομα είναι μια πιο βιωματική διαδικασία και την προσεγγίζεις διαφορετικά-και σίγουρα πιο ευχάριστα- από το να κάθεσαι 4 ώρες μπροστά σε έναν υπολογιστή μόνος σου.

Παρίση Φαίη

4o ΓΕΛ Καλαμαριάς, 18.625

Τα διαδικτυακά μαθήματα που παρακολούθησα τους δύο τελευταίους μήνες έχω την εντύπωση ότι λειτούργησαν θετικά στις επιδόσεις μου. Ειδικότερα, η διαδικτυακή επαφή με τους καθηγητές οργάνωσε τη μελέτη μου. Η ανάγκη να αντεπεξέλθω στις καθημερινές απαιτήσεις των μαθημάτων, έστω και μέσω διαδικτύου, διατήρησε τις ισορροπίες στο πρόγραμμά μου και δεν με άφησε να παρεκκλίνω από αυτό. Η παράδοση των μαθημάτων γινόταν με τον ίδιο τρόπο, όπως διεκπεραιωνόταν και κατά την διά ζώσης εκπαίδευση. Επίσης, μπορούσα να εξεταστώ διαδικτυακά, ακόμα και στην Ιστορία – που παρά την προφορική εξέταση που γινόταν, η δοκιμαστική γραπτή εξέταση με βοήθησε να αντιληφθώ ουσιαστικά τα τυχόν κενά στο διάβασμα μου. Ούτως ή άλλως οι εργασίες συνεχίζονταν ανελλιπώς με τη διαρκή επίβλεψη των καθηγητών. Ας μην ξεχνάμε ότι εξοικονομήσαμε χρόνο, αφού σταμάτησαν οι μετακινήσεις μας. Η εμπειρία αυτή, κατά τη γνώμη μου, απέδωσε μάλλον θετικά στην πορεία μου.

Αλεξίου Ανδρέας

28o ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, 16.150

Τα online μαθήματα ήταν μια καινούρια εμπειρία που δεν είχα ξαναζήσει και δεν ήξερα πως θα λειτουργούσε και αν θα βοηθούσε τους μαθητές, ιδιαίτερα εμάς στη Γ΄ Λυκείου. Το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, νομίζω ότι το Φροντιστήριο προσπάθησε, όσο ήταν δυνατό, να μας βοηθήσει να μη χάσουμε το ρυθμό μας. Προσωπικά, τα μαθήματα με βοήθησαν πολύ και δε νομίζω ότι είχαν μεγάλες διαφορές σε σχέση με τα μαθήματα στο φροντιστήριο, παρά το γεγονός ότι δεν ερχόμασταν σε δια ζώσης επαφή. Θεωρώ ότι ήταν σημαντικό το γεγονός ότι οι ώρες των μαθημάτων έμειναν οι ίδιες και δεν έγινε κάποια αλλαγή στο πρόγραμμα. Σημαντική ήταν επίσης και η διεξαγωγή όλων των μαθημάτων, καθώς σε άλλα φροντιστήρια δεν έγιναν όλες οι διδακτικές ώρες. Το μόνο που με δυσκόλεψε (λόγω της κατάστασης και όχι λόγω ευθύνης του Φροντιστηρίου) ήταν το γεγονός ότι έπρεπε να γράφω τις ασκήσεις στον υπολογιστή (ευκαιρία ωστόσο για εξοικείωση με το word !!!). Αυτή η διαδικασία ήταν αρκετά χρονοβόρα. Κατά τα άλλα δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος.

Βούζα Ιωάννα

20o ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, 17.500

Δεδομένης της κατάστασης, η απόφαση να συνεχιστούν τα μαθήματα διαδικτυακά, ήταν η καλύτερη. Μ’ αυτόν τον τρόπο μπορέσαμε να ολοκληρώσουμε την ύλη, να ξεκινήσουμε τις επαναλήψεις, και κυρίως να μη χάσουμε την επαφή με τα μαθήματα και το διάβασμα. Βέβαια, η τηλεκπαίδευση δεν είναι, σε καμία περίπτωση, καλύτερη από τη φυσική διδασκαλία. Χάνεται η άμεση αλληλεπίδραση με τον καθηγητή και, όσον αφορά τα διαγωνίσματα, εν μέρει χάσαμε τον ρυθμό που είχαμε βρει το προηγούμενο διάστημα. Πάντως, ήταν η καλύτερη επιλογή προκειμένου να αντιμετωπιστεί η ιδιαίτερη αυτή κατάσταση.

Ιωσηφίδου Πολυξένη

1o ΓΕΛ Θέρμης, 18.575

Τα διαδικτυακά μαθήματα κύλησαν ομαλά και δε διέφεραν ουσιωδώς από τα μαθήματα που παρακολουθούσαμε διά ζώσης. Η μόνη διαφορά εντοπιζόταν στον τρόπο εξέτασης καθώς σε ορισμένες περιπτώσεις δεν ήταν δυνατή η γραπτή αξιολόγηση. Ωστόσο η συγκεκριμένη αλλαγή δεν αποτέλεσε πρόβλημα, αντίθετα εξοικονομούσαμε χρόνο. Πέρα από κάποιες περιστασιακές δυσκολίες όσον αφορά τη σύνδεση και την έκθεση σε ηλεκτρονικές συσκευές για μεγάλο χρονικό διάστημα, η εκπαιδευτική διαδικασία ήταν το ίδιο ή και περισσότερο αποδοτική.

Ζάχου Μαρία

Ελληνικό Κολέγιο, 17.375

Θεωρώ ότι σε γενικές γραμμές το Φροντιστήριο αξιοποίησε την τηλεκπαίδευση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Τα αρνητικά σχετίζονται με την αρχική απουσία γραπτών διαγωνισμάτων και ασκήσεων, η οποία όμως γνωρίζω ότι ήταν αναπόφευκτη. Το Φροντιστήριο πάντως μάς κράτησε σε επαφή με το μάθημα και μάς βοήθησε να διατηρήσουμε ένα πρόγραμμα στα περισσότερα μαθήματα.

Καρακάση Νικόλ

3o ΓΕΛ Καλαμαριάς, 18.175

Με δεδομένο τον αρνητικό αντίκτυπο του ιού και στις εκπαιδευτικές διαδικασίες, η δυνατότητα παρακολούθησης διαδικτυακών μαθημάτων ήταν σωτήρια. Γενικότερα, στα θετικά συγκαταλέγονται η σημαντική (τουλάχιστον για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου) εξοικονόμηση χρόνου λόγω έλλειψης μετακινήσεων και η άνεση του οικείου περιβάλλοντος. Ωστόσο, η απουσία γραπτής εξέτασης με επιτήρηση ήταν ένα θέμα προς συζήτηση.

Τσακίρη Μυρτώ

1o ΓΕΛ Θέρμης, 18.300

Η εμπειρία μου από τα διαδικτυακά μαθήματα λίγους μήνες πριν τις πανελλήνιες ήταν θετική. Η προσαρμογή των μαθημάτων αλλά και των καθηγητών στον νέο τρόπο διδασκαλίας ήταν αρκετά γρήγορη, χωρίς να δημιουργηθούν κενά. Πολύ σημαντική για μένα ήταν και η διατήρηση του προγράμματος όπως ήταν και πριν και βέβαια η επικοινωνία με τους καθηγητές μέσω του  intelschool. Αρνητικό σημείο ήταν ότι δεν υπήρχε η δυνατότητα τρίωρης γραπτής εξέτασης με επιτήρηση.

Νικολέτα Σάλτα

1o ΓΕΛ Καβάλας, 18.569

Η απόφαση να ξαναδώσω Πανελλήνιες ήταν συνειδητή και από καρδιάς. Γνωρίζοντας ότι χρειάζομαι στοχευμένη και υψηλού επιπέδου υποστήριξη σε συγκεκριμένα μαθήματα επέλεξα τα φροντιστήρια ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η συνεργασία μας ήταν εξαιρετική καθώς και η επικοινωνία παρόλο που δεν ήταν άμεση. Επιπλέον, το εμπλουτισμένο εποπτικό υλικό και τα διαγωνίσματα προσομοίωσης σε συνδυασμό με τη μεθοδικότητα και τη συνεχή μέριμνα με βοήθησαν να επιτύχω!

Καμπίτση Φανή

1o ΓΕΛ Σαντορίνης, 17.625

Η φετινή χρονιά ήταν ιδιαίτερα απαιτητική, καθώς στο δεδομένο φόρτο και στην αναμενόμενη πίεση των Πανελλαδικών εξετάσεων ήρθε να προστεθεί η απρόσμενη παράμετρος της πανδημίας. Για μένα μάλιστα, που ζω στη Σαντορίνη, υπήρχε επιπλέον η σημαντική δυσκολία της έλλειψης αξιόπιστης και έγκυρης δια ζώσης φροντιστηριακής στήριξης. Ωστόσο, σε όλες τις παραπάνω ανησυχίες και ανάγκες μου ανταποκρίθηκε με τον καλύτερο τρόπο το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (e-learning) των φροντιστηρίων Μπαχαράκη. Η συμβολή τού φροντιστηρίου στην επίτευξη των στόχων μου ήταν καθοριστική. Οι άρτια καταρτισμένοι καθηγητές επιτυχώς διαρκώς στο πλευρό μου, προσφέροντάς μου πολύτιμη γνωστική και ψυχολογική ενίσχυση. Έτσι, κατάφερα με αυτοπεποίθηση να αντιμετωπίσω επιτυχώς αυτή τη δοκιμασία και να υλοποιήσω τα όνειρα μου, ακολουθώντας τις σπουδές της επιλογής μου. Γι’ αυτό ακριβώς ευχαριστώ θερμά τα φροντιστήρια Μπαχαράκη και όλους τους καθηγητές μου!